Torsdags shopping

Då var det torsdag och det blev inget jobb i dag heller. Varit utan jobb nu i tre dagar. Det kommer synas i december. 

Jag passade på att fara in en stund till Göteborg i dag då jag ändå var ledig. Besökte panduro, affären för pyssel. För att se om jag skulle hitta lite vintage pyssel till ljusen. Fann lite grann, en del vackra vintage bilder. Men inte alls så mycket som jag hoppats på. 

Ska i alla fall försöka mig på att dekorera två ljus i kväll. Det är roligare att testa själv en att köpa ett färdigt. Båda är dyra, men tror att det blir lite billigare att köpa ett ljus och lite dekoration. Jag gav 89kr för ett ljus med en bild, spetstyg och en liten knapp på. 

Jag hamnar nog med någon kr under med det jag köpt i dag. 
Det ska bli kul testa göra själv och självklart visar jag resultat sedan :)

Det råka slinka ned en ny pyjamas och en gullig liten byrå där jag tänkte förvara stearinljus. 
 Konstigt hur rik du är så länge du är inne. Men så fort man sätter sig på bussen och går i stan...är pengarna borta. 

Var inte direkt rik innan.... Blä nu vill jag ha lön.

Ha en bra torsdag! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0