Nyårslöfte

Nu är det inte länge kvar till det nya året. Vi har just kommit hem från en trevlig kväll med Leo, Frida och deras lilla Ludvig :D Det blev en mysig och lugn kväll. Då jag och Robin har hållit på med garderober sedan 6 i morse var jag helt död när vi satte oss i bilen. Detta var en perfekt nyårs för min del, lugn och ingen som dricker!

Så just så här innan nyårs så måsta jag väll lägga ett nyårs löfte, jag har en hel del jag borde kämpa för detta år. Självkänslan, må bra osv. 

Men jag vill lägga ett löfte om att kämpa ännu mer och verkligen få stopp på min hätsätning!

Med det vill jag önska er alla ett Gott Nytt År! Hoppas ni kommer följa mina bloggar även under 2014 :) 

Kramar!!!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0