Vildodagen

Hejsvejs :)
Har inte riktigt orkat blogga, men tog mig orken i dag. I dag ska det vara min vilodag från träningen, men kunde inte stå i mot en liten jogging runda med hunden då jag klev upp. Efter brunchen gjorde jag lite magövningar, men inget ansträngande så. Men nu hade jag tänkt ta och vila en stund, har just diskat och dammtorkat lite.
Sen i eftermiddag blir det att packa resväskan för att flyga i väg till GBG i morgon under fem dagar och ladda batterierna igen :)
 
Nu ska jag bänka mig ner framför Pretty little liars, jag var så dum som började se denna serie under natten mot onsdagen. Jag kunde inte sluta se där vid 02.00 på natten, den är ju så sjukt spämnnande att jag nästan blev mörkrädd ^^
Jag älskar den och jag tror det är fler som gör det ^^ och självklart så kärar man ner sig i Mr fitz :D hihi hur mysigt är det inte att det måste smyga med kärleken :D
Man vet ju själv hur det var då man var kär i en lärare, då delade man ju dock inte samma känslor. Men den tiden var kul ^^
 
 
OOOOOOOO host host ^^ 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0