Inte nöjd

Nu blev jag trött, så där mojsigt trött efter ett tränings pass. Jag borde känna mig nöjd men det gör jag inte. Jag har hittils följt min diet i dag. Må och Sö har jag satt ut att jag ska äta måltidsersättning, vilket jag har gjort.
Men så fort min hjärna börja tänka på godis, skräpmat så vill jag ha det. Jag får ångest bara av att tänka på att jag vill ha det just nu. Fast jag inte har gått å köpt något. 
Jag kan ju fortfarande hålla mig till min plan även fast hjärnan vill ha, eller så bryter jag den med ursäkten om att jag kan fira att det är en månad kvar till jag drar här i från.
 
Men det är just alla dessa ursäkter som man kommer på som förstör allt. Varför inte bara följa sin plan, varför ska det vara så svårt under helgerna. Vardagarna går det bra, men fre-sö då vill jag bara få äta vad jag vill. Hade satt ut fre-lö denna vecka. Frågan är om jag kommer hålla mig från B&J som jag är så sugen på, varför köpte jag inte det i går för?
Nä, då köpte jag naturgodis och tyckte det räckte. fast det var glass jag ville helst ha. Men hade jag köpt glass i går hade jag velat ha naturgodis i dag. 
JAG BLIR TOKIG PÅ MIN HJÄRNA!!
 
Det handlar inte om att vara den snyggaste eller smalaste på gjorden, utan att må bra. Men då jag har ont förjämnan i axlar å rygg är det som att jag tänker att jag hellre är smal å har ont en mullig och har ont. 
 
Jag vill ha hjälp....jag hoppas GBG kan hjälpa mig. Nu ska jag snart ut med Molle och jag kan lämna kortet hemma så jag inget kan köpa. Eller så tar jag det med och går till ICA...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0