Nu sover jag

Nu ligger det en trött tjej i soffan med datorn i knät och lite choklad. Jag skulle nog kunna sova, i alla fall lägga mig i sängen. Men då lär jag väl piggna till som alltid. Har haft min först inskolning i dag på ett annat ställe, riktigt mysiga människor!
 
I morgon ska vi vara lite med hästar, kan en arbetsdag bli bättre :D Så ska nog snart ta och sova i alla fall, fick inte mkt sömn i natt. Blir en tidig morgon i morgon också, i morgon. Svärmor kommer förbi och tar ut Molle på en sväng under dagen. I dag har han varit hos grannen och Diva, dit ska han på fredag med. Känns som att man hämtar barnen på dagis ^^
 
Bra man har folk som ställer upp <3
 

Canon 60D EF 50mm 1.8
Gillar bilden trotts att molle är ur focus, men hästen fick riktigt bra skärpa. Det är kul öva att få det backre eller det föremål som är framför i focus.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0